luni, 17 mai 2010

Binomul lui Newton

Cum vi s-au parut problemele de la Binomul lui Newton?

8 comentarii:

  1. Problemele au fost accesibile, unele dintre ele mai dificile dar nu imposibile. Ultimul mi s-a parut putin mai special.

    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi s-au parut destul de usoare problemele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Problemele au fost de dificultate medie. Unele mergeau direct cu formula, altele aveau o rezolvare mai complexa. Oricum foarte interesante au fost toate problemele propuse.

    RăspundețiȘtergere
  4. Problemele au fost relativ usoare,ultimele doua mi s-au parut putin mai dificile,dar interesante.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie mi-au placut problemele, desi au fost destul de usoare. Chiar daca rezolvarea e aparent evidenta, ea necesita multa atentie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am considerat ca e util sa avem la indemana formula binomului lui Newton si cea a termenului de rang k al dezvoltarii, prin urmare, le-am postat pe wiki.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie mi-a placut ultima problema.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu nu as spune ca au fost usoare problemele,unele dintre ele necesitau mmult mai multa atentie neavand acelasi grad de dificultate.

    RăspundețiȘtergere